onsdag, april 11, 2012

Lata dagar...

Eller så kan man ju skylla på att man är förkyld IGEN...
Ja, jag har åkt på något skit igen nu.
Är så grymt trött på det.
Dock kände jag det i morse och sedan promenerade jag med en sovande Ebba till Maxi och tillbaka.
Efter att mamma varit här och hälsat på en stund så gick jag och lade mig med Ebba.
Vi sov i nästan 2 timmar.
Var faktiskt skönt och jag är redan trött igen.
Så nu sitter jag här med en kopp te och lyssnar på när Ebba leker på golvet, Fredrik speler tv-spel och T spelar på datorn...
Sociala familjen, eller??
Nej, vi tar det bara lugnt. Oftast så umgås vi faktiskt lite också, men ikväll verkar alla vara nöjda med att hålla på med sitt.
Och det känns lite som att iaf jag kommer trivas om det ska vara så här några dagar nu så jag blir kvitt denna förkylning.

Inga kommentarer: