torsdag, mars 15, 2012

Hår

Jaha, så här kan det tydligen gå på 2010-talet...

En kvinna råkade swischa förbi i tvrutan under Melodifestivalen och kaos bröt ut på nätet.

Hon hade HÅR under armhålan och det kunde man tydligen INTE ha...

Själv skiter jag i vilket, kvinnor får göra som dom vill med sitt hår.
Jag kan meddela att jag började raka mig under armarna i tidiga tonåren för då var det "coolt" att kunna det och sen har det bara fortsatt. JAG känner mig fräshare om jag har rakat armhålorna, men det kan mycket väl dröja någon/några dagar mellan gångerna ibland för jag inte pallar...

Det jag tycker är chockerande i allt detta är det som hände på internet.
De kvinnor som visar att dom inte rakar sig under armarna blir hotade och mobbade.

SKANDAL!!!

Ni näthatare och mobbare är pinsamma, NI gör bort er fullständigt.
Jag trodde bättre om samhället än vad det tydligen är...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14523495.ab

Inga kommentarer: