torsdag, februari 16, 2012

Sportlov

Det slog mig lite plötsligt att nästa vecka inte kommer vara som vanligt.
Barnen här i stan har sportlov då. Så Fredrik ska vara hemma hela veckan.
Ska försöka hitta på lite saker med honom då.
En dag ska han troligtvis på bio med mamma och sen en dag ska vi, hela familjen försöka åka lite skridskor i ishallen. Kul att bara gå dit och skojåka lite, annars är det bara täning, träning och träning på isen.
Sen tror jag att vi bokade in en resa för Fredrik till Stockholmstrakten nästa helg.
Får kolla upp det också ju.
Har haft så mycket annat att pyssla med nu innan så jag har helt glömt bort.
Fredrik ska troligtvis flyga upp där själv.
Kommer gå bra, men jag är lite nervös över att släppa iväg honom på flyg till Arlanda... Det är ju så stort om det skulle hända något så P inte kan komma i tid. Fast jag vet att han kommer åka dit i god tid för att vara säker på att kunna möta Fredrik direkt han kliver av planet.

Jaja, då hade jag ju lite annat också att kolla upp...

Inga kommentarer: