tisdag, februari 14, 2012

Oj...

Var visst ett tag sedan jag skrev något nu.

Har en plan på att skriva ett längre inlägg om hur Ebba mår och vad som är fel på henne, men jag har liksom inte haft ro att sitta med det. Tänkte jag skulle fixa bilder till det och så också så det är lättare att förstå. Men jag vet också att den ena bilden får jag liksom rita själv...
Men det kommer, har börjat så smått.

Sedan sist har det inte hänt så mycket, jag har varit ganska trött då jag äntligen liksom kopplar av efter att vi alla varit sjuka och sen har jag börjat få lite ordning i tvättröran.

Idag ringde Ebbas läkare och kollade hur det var med Ebba och frågade om vi hade några frågor på det brev vi hade fått med svar, men det hade vi inte. Jag funderade lite på varför han ringde fast att han inte hade något svar att lämna från Lund, då det är det enda vi vill veta.
Men han ska boka in ett återbesök senast i Maj och långt innan det ska vi ha svaret från Lund. Borde komma om 1-2 veckor. Då hennes problem inte är akut så tycker han att det är bättre dom får titta på bilderna i lugn och ro istället för att hugga dom på språng och småstressa dom. Hade det varit stora försämringar så hade han stressat dom, men inte i nuläget.

Nej, annars så rullar det bara på som vanligt.

Inga kommentarer: