lördag, januari 14, 2012

Halva Januari

Nu har nästan halva januari gått och jag har bloggat väldigt dåligt.
Dags att ta tag i det på allvar igen känner jag.
Händer inte så mycket här hemma bara...

Sedan sist har Fredrik blivit 9 (!!!??!!!) år. Hur gick det till?? Var har åren tagit vägen?
Lite ålderspanik känner jag alltid när han fyller år, men aldrig annars.
9 år...
Ja, han låg sjuk hemma så kalas har vi inte haft, men han fick lite paket iaf.
Lego av oss, böcker och stickade tumvantar av sin mormor, kort med pengar av farmor, kort med presentkort av JE & AE.
Kalaset med familjen blir lite senare i vår.
Innan dess kommer han ha ett barnkalas.

Ebba har lärt sig vända sig från rygg till mage, riktigt snitts har hon fått nu. T har dock inte lyckats se henne göra det, bara ATT hon gjort det.
Försökte även fånga det på film men Ebba får tydligen lite prestationsångest och bara tittar på mobilen när jag filmar.
Hon leker även "Tittut" på riktigt nu.
Allt detta samtidigt som hon är så snorig och hostig att hon knappt kan sova och äta.
Men nu är hon bättre igen, hostar och snorar ännu, men ingen feber längre.

Så mina dagar består mest av tvätt, städ, disk, mat, böljbyten och snorpapper...

Inga kommentarer: