lördag, december 31, 2011

Nyårskrönika

Nyår och då är det tänkt att man ska titta tillbaka på året som gått och minnas det goda.


Hur funderar jag då en kväll som denna?

Jo, jag tänker att trots att vi har det tufft på många sätt så är jag ändå lycklig och nästa år kan ju bara bli bättre.

2011… Ett år fyllt med många sjukhusbesök och jobbiga besked.
Ett år då jag fick vara med om saker jag aldrig trodde jag skulle vara med om igen.

Att sitta här nu och tänka tillbaka är ganska överväldigande. Året har verkligen bjudit på mycket både gott och mindre gott.

Tänker inte sitta och rabbla allt, men lite av det är ishockey, graviditet, förlossning, sommarmys i trädgården hos vänner, grabben lärt sig cykla, blöjbyten, vakennätter njurproblem och dålig ekonomi…

Ja, ett år fyllt av många olika saker.

Men jag kan säga att jag är lycklig.
Jag har en underbar sambo och 2 härliga barn. Vi är friska, så när som på Ebba och hennes njurproblem, men det hoppas vi på en lösning under 2012.

Så nu ser vi framåt mot 2012.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!

Inga kommentarer: