söndag, juli 10, 2011

Blandat...

Idag så ska Fredrik resa iväg.
Kommer bli tomt och tyst här utan honom, men samtidigt så kommer jag och T få ett perfekt tillfälle att bara umgås vi två.
Blir kanske "dejt" på stan i veckan och det ska bli kul.
Men allt beror på hur det går i morgon på förlossningen. Jag ska ju inte föda barn då är det tänkt utan bara vända Bebis OM Bebis ligger på fel håll, men ett vändningsförsök kan också dra igång förlossningen. Så nu är jag lite nervös inför morgondagen.
Men Fredrik som ska iväg behöver inte oroa sig att missa något, han kommer vara den första som vet när han får syskon. P har lovat att jag kan ringa om det när som hellst och det tänker jag göra med. Vet inte riktigt hur vi planerar att göra om Bebis kommer nu när Fredrik är iväg, det är ju lite upp till Fredrik själv. Kanske vill han åka hem, kanske inte. Men väljer han att åka hem så fixar P det så det är ingen fara.
Nu är det ju så att Bebis även kommer att vara inlagd några dagar iaf, så det kanske är bäst om Fredrik ändå stannar hos P om Bebis skulle komma. För annars kan inte både jag och T vara hos Bebis.
Men vi får se hur det blir.

Nu på morgonen har jag iaf packat Fredriks väska så han är klar att åka när som hellst. Han har lite svårt att vara stilla här hemma nu. Och nyss kom han även och kollade vad klockan är och insåg att det är ganska lång tid till klockan 13 då P trodde han skulle komma som tidigast...

Inga kommentarer: