tisdag, juni 14, 2011

Extraundersökningar

Idag var vi på UL för att kolla tillväxten på Bebis. Det såg bra ut, +6%. Så den är inom normalt, men på den högre kurvan. Och just nu så känns det bra då det är större möjligheter för Bebis att klara sig när den kommer ut.
Efter UL så kollade vi mina sammandragningar och dom var många, oregelbunda och vissa långa, fast på detta ser man ju inte riktigt hur ont som gör. Men det kan jag ju berätta för dom.
Efter det så kollade vi livmoderhalsen. Det såg också bra ut så jag fick åka hem igen. Väldigt skönt så jag hade förberett både mig och Fredrik på att jag kanske skulle få ligga kvar. Men nu slapp jag det.

Så idag har jag fixat lite här hemma inför att Bebis ska komma. Känns mysigt att förbereda fast att bebissakerna inte kommit hit ännu. Men jag gör ju plats för allt iaf och planerar var sängen ska stå och allt sånt.
Ska hämta sakerna denna veckan och börja tvätta allt.
Men gör jag lite i taget och är noga med att vila så ska jag nog hinna klart innan bebisen kommer.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: