fredag, juni 03, 2011

Aj

Idag har jag inte fått så mycket gjort.
Har bara fixat frukost till mig och Fredrik, rensat kattlådan, tömt och fyllt diskmaskinen. Men det var tydligen för mycket.
När jag fixade med disken kände jag foglossningen i ländryggen och höfterna göra mer och mer ont, fick även någon liten sammandragning. Jag gjorde klart disken sen tog jag mig till min stol och satte mig. Blev bara värre där...
Flyttade mig till sängen och foglossningssmärtan gjorde mindre ont men då kom de kraftiga sammandragningarna. Ont som varade längre än dom gjort innan.
Nu verkar det lugnat sig men så här kan det inte fortsätta. Jag måste ju förtusan kunna fixa lätt hushållsgöra utan att få så ont.
Har bokat tid till både läkare och sjukgymnast för detta samt att jag på eget bevåg nu sjukskrivigt mig på Försäkringskassan. Får se vad läkaren säger om detta sen men så här kan jag ju iaf inte tvingas iväg på jobb och sånt.

Undra om jag kommer klara att tvätta i em. Tur T är hemma och Fredrik så dom får hjälpa mig med det. Dags att öva sina färdigheter som arbetsledare känns det som...
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: