tisdag, maj 31, 2011

Trött

Ja, nu känner jag mig trött igen.
Sover dåligt för jag blir så varm. Tror jag ligger utan täcke största delen av natten och fönstret är öppet och ändå håller jag på att svettas bort...
Har bokat fler tider hos sjukgymnast och läkaren pga foglossningarna, har så ont i mina höfter fast att jag inte gör något ansträngande. Vet inte hur jag ska orka de sista veckorna om det ska vara så här jobbigt. Räcker jag går till och från bilen och handlar lite så har jag ont. Vila är det enda som hjälper, göra lite och sen låta höfterna återhämta sig och sen göra lite till. Men man hinner inte få så mycket gjort mellan varven eller så blir vilar riktigt lång...
Nu ligger jag i sängen och låter höfterna vila, men det känns som det kan ta sin tid idag. Har varit igång ganska mycket idag och nu får jag lida för det.
Annars så var jag hos BM igår och mätte magen och pratade en massa. Vi lyssnade naturligtvis också på bebisen. Magen växer fint och följer kurvan bra. Bebisens hjärtljud är fina. BM kände även efter hur bebisen ligger i magen och den har vänt sig neråt och har krypit ner ganska långt så det tryck jag känner neråt är bebisens huvud. Bebisen har inte fixerat sig och det är inte säkert att den kommer ligga så här ända till slutet, men det känns som den lagt sig där för att stanna. Hoppas att den ligger skönt iaf.

Fredrik har snart sommarlov. Inte många skoldagar kvar nu fast att det är två veckor till avslutning. Han har ingen mer läxa iaf och det är han glad för. Så nu ska han bara gå klart den sista tiden sen säger han hejdå till den skolan. Han och A.E ska bjuda kompisarna på lite glass som avsked och sen vill Fredrik köpa en liten blomma var till hans fröknar, så detta ska fixas innan det är helt slut också. Ger nog blommorna på skolavslutningen men glassen får bli några dagar innan.
Nu är jag trött i mina tummar så jag får sluta skriva...
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: