torsdag, april 28, 2011

Förkyld igen...

Ja så är det tydligen.
Nyser och snorar, har lite höjd temp. Börjar bli så trött på det här nu.
Men nu har jag ändå haft någora dagar då jag mått bättre än jag gjort på länge så detta var väl ändå lite väntat, för hur länge ska jag få ha det bra...
Nej, har gnällt klart nu.
Igår eftet UL så stacka jag och T och köpte mat, bjöd hem A.E*2 på middag lite som tack för dom passat Fredrik.
A.E och Fredrik hade åkt kickboard igår och Fredrik hade trillat och skrapat knäet. Ganska stort skrapsår men han hade inte varit ledsen. Skönt, men det kan ju förklaras av A.Es tokiga reaktion. Hon hade direkt frågat honom om det var det första denna sommaren och så blev hon glad för att hon fick vara före mig detta året... Ja, vi är lite tokiga. Efter det så hade dom tvättat lite och sen byggt plåster.
På kvällen sen så åkte plåstret av så vi tvättade lite mer noga och då lurade jag Fredrik att skratta istället för gråta när det gjorde lite ont så vi hade kul när vi tvättade det. Sen skulle han ha nytt plåster. STORT skulle det vara. Blev det också. Täcker hela knäet nästan.
Han ska dessutom stolt visa upp det på gympan idag i skolan.

Ja, såna är vi... Lite tokiga men vi har iaf roligt!

1 kommentar:

Madeleine sa...

Hej!
Jag heter Madeleine och studerar just nu på högskola. Jag skriver för tillfället på en D-uppsats som kommer att handla om bloggares syn vad som är privat vs. offentligt samt. hur man bloggar och varför. Som underlag för uppsatsen kommer jag att genomföra en enkätstudie och undrar därför om du skulle kunna tänka dig att delta i denna. Enkäten kommer att läggas ut på internet och du svarar anonymt. Den kommer gissningsvis ta mellan 5-15 minuter att fylla i. Själva enkätundersökningen kommer att äga rum första veckan i maj.

Jag vore tacksam om du kunde meddela i ett mail om du kan tänka dig att ställa upp. Även om du inte vill vara med skulle det underlätta om du ville meddela detta.

Vänliga hälsningar
Madeleine
madeleine.lindfors@gmail.com