lördag, mars 12, 2011

Oplanerad ledighet

Idag är jag lite oplanerat ledig.
Skulle egentligen varit iväg på hockeycup med Fredrik men då ekonomin inte tillåter att fara runt halva skåne just nu och att vi MÅSTE köra till Lund i veckan så fick vi ställa in. Ja, laget är iväg ändå, men Fredrik får vara hemma.
Så idag ska jag städa en massa här hemma tänkte jag och sen ska vi nog ta oss ut lite också om det inte börjar regna eller så.
T ska vara i shopen i ishallen snart då det är en annan cup där så jag och Fredrik ska vara ensamma hemma.
När vi sen går ut så tar vi oss nog till ishallen och tittar lite på hockey, det är U11 som spelar idag. Så det kan ju vara lite kul att titta på.

Har inte något att skriva om egentligen utan ville mest bara uppdatera här inne lite. Händer inte så mycket just nu utan vi väntar mest på att det ska bli onsdag, fram till dess så rullar dagarna på som vanligt här hemma.

Jag blir rundare om magen och Bebis sparkar så det känns tydligt nu. Är ganska skönt att veta att Bebis rör sig där inne nu när jag vet att Bebis har problem. Så länge den rör sig regelbundet är det ju ingen fara.

1 kommentar:

Petra sa...

Hoppas att det går bra på onsdag!
Ska hålla tummarna för er!

Massa kramar från kusinen!