torsdag, mars 31, 2011

Datorstrul

Jag hatar när jag får datorstrul. Det är nämligen inget standard med mina problem. Jag är inte den som laddar ner en massa eller kör konstiga program, jag kör Facebook utan att trycka på reklam, Twitter, Blogger, Familjeliv, banken, tidningar och sen någon hemsida till... Men ändå får jag såna där kostiga problem som liksom inte går att lösa. Nu sist(idag) fick jag problem med ett inlägg här i bloggen. Förra inlägget ser inte ut som det var tänkt. Det skulle inte vara så långa mellanrum men det blev det ändå, fast att jag redigerat det efter. Men problemet började med att jag inte ens kunde skriva det, sen kunde jag inte kopiera in det från word och sen blev det bara strul. Strulet verkar fortsätta finnas här så jag får helt enkelt hoppas att det löser sig av sig själv. Att byta språk i Explorer går tydligen inte heller, men det funkar inte att välja språk heller vid installation när man väl lyckats ta bort programmet och ska installera det igen... Jaja, får se hur detta ser ut när jag är klar...

Inga kommentarer: