torsdag, februari 10, 2011

Jobbigt

Nu är jag sjuk igen =(
Vill inte mer nu.
Äter vitaminer, nyttig mat och allt det där. Är ute i friska luften mycket och rör på mig. Men ÄNDÅ kan jag inte få vara frisk.
Är så trött på detta nu.
Sitter här nu med halsont och är snorig, samt att jag har febervärk i hela kroppen.
Detta är inte så som jag vill ha det. Jag vill vara FRISK.
Idag är dessutom Fredrik hemma igen pga sin hosta. I morse hostade han så mycket att det såg ut som om lungorna skulle följa med upp och han var nära att kräkas, men vi lyckades få bukt på hostan då, men det kommer hela tiden tillbaka. Han har ingen feber, men säger också han har ont i halsen. Var riktigt ledsen för det i morse och han är också trött på det nu.
Så idag är han hemma, kanske i morgon också. Men det var en inplanerad miniturnering i Lund på söndag och den kommer han tyvärr att få stå över om han vill orka med nästa vecka i skolan. Igår på hockeyträningen fick han en hostattack i omkllädningsrummet och den var som det han fick i morse... Nej, frisk är han inte.
Hoppas att detta försvinner snabbt och vi kan återgå till det normala snart.

2 kommentarer:

Mezza sa...

Hej
Har du kollat på http://www.familjeliv.se/Annonser/?text=S%F6k%3A&trade=&category=mammaklader&area=
?
Asså mammakläder... En del slumpas eller skänks bort... kan ju va nån som går med på att skicka mot porto?
Kram

Maria sa...

Hej. Nej, har inte kollat där, tänkte jag skulle kolla på secondhand här i stan för då kan man ju prova först. Men jag ska kika och se om det finns något som man kan chansa på. Är det billigt så är det, kanske går att sy om lite annars.
Kram