lördag, februari 26, 2011

Fredrik hemma igen

Igår kom Fredrik hem igen.
Precis jag hade skrivit förra inlägget så ringde Peter och sa att dom var framme och skulle bara komma upp.
In ramlar en ganska trött kille som har suttit stilla alldeles för länge. Tur det var hockeyträning för honom en timme senare. För den ville han ju inte missa.
Så det var bara att packa hans grejer och köra iväg så fort han kommit hem.
Blev middag på McDonalds då T också skulle träna sen snabbt efter.
När vi var hemma sen kan jag säga att Fredrik var TRÖTT.
Gnällig och raska takter i säng och han vaknade idag vid kl 8.
Han sitter nu och spelar lite tv-spel och vi andra har precis vaknat.
Snart ska jag plocka fram lite frukost så vi kommer igång.
Vet inte riktigt vad som händer idag, men det löser sig ganska snart tror jag. Brukar göra det iaf.
Hoppas att alla får en bra dag idag.
Vädret ser ju inte helt hemskt ut, mulet men inte så jätte kallt idag, ligger runt nollan såg jag.
Kanske är det våren som är på gång nu... Man kan ju hoppas iaf =)

Inga kommentarer: