fredag, februari 18, 2011

Duktig

Nu känner jag att jag varit duktig.
Har tvättat en massa kläder och dessutom fått det mesta torrt och in i skåpen igen.
Trodde inte att jag skulle få så mycket torrt, men tack vare att de som skulle tvätta efter mig inte kom så utnyttjade jag deras tvättid som torktid också.
Skönt att få undan det.
Har lite kvar på en ställning här i lägenheten nu, men jag hade inte orkat springa fler gånger nu heller. Får ju vakta sin tvätt när man bor så här, vill ju inte bli av med något.
Dessutom så har jag lyckats fixa lunch till mig och Fredrik så vi är mätta i magen. Var gott med Minestronesoppa med lite ris till. Både Fredrik och jag åt mycket så soppan räckte inte till T, fast han ville inte ha något heller.
I morgon blir en lång dag.

Ska vara i ishallen tidigt och kommer inte hem förrän sent, då Fredrik ska ha cup. Det är U8 och U9s KIK-cup och det är totalt 12 lag som ska spela, äta frukost och lunch i ishallen och allt detta ska jag hjälpa till att samordna. Tider och sånt är redan klart, men nu ska vi bara få rätt folk på rätt plats i morgon och det kan vara lite struligt ibland, men det löser sig nog.
Fredriks lag ska spela 5 matcher.
Klockan 9.35, 11.35, 14.10, 16.10 och 18.10.
Efter det så blir det prisutdelning och sen hemgång.
Jag ska hjälpa till som lagvärd till 2 lag, samt att jag finns där som lagledare för Fredriks lag. T som brukar stå i shopen på A-lagsmatcherna ska göra det även på cupen. Sen ska det säljas lotter i hallen där man kan vinna fina priser och caféterian kommer vara öppen för dom som vill handla godis, läsk och hamburgare.
Så ikväll ska HELA familjen sova tidigt så vi orkar med lördagen.
Men kul ska det bli.
Alla är välkomna dit och det är gratis inträde i ishallen.

Nu ska jag vila lite och sen får vi se vad jag orkar göra mer idag.

Inga kommentarer: