torsdag, januari 20, 2011

Lång dag

Idag har dagen känts låååång.
Först otroligt trött pga drömmar hela natten, lämnade Fredrik på skolan och hem och sov några timmar till.
Efter det blev det lunch, en dusch och hämta Fredrik. Vi tog en tur till Maxi och handlade mat. En tur till Elgiganten och köpte WOW Cataclysm till T, för han spelar ju sånt.
Hem och fixa Fredriks hockeyväska, köra till ishallen, kolla när han tränar. Eller jag var mest och snackade med Helene i cafeterian, men det är bara trevligt, där är det en liten samlingsplats för alla som rör sig i ishallen, spelare och familjerna.
Hem och lämna Fredrik så T kunde få in honom i duschen och allt det där. Jag drog till ishallen igen för det var dags för föreningsmöte. Intressant men det känns som jag har massor att lära mig men så är jag ju också helt ny på det där att vara lagledare. Har bestämt mig för att jag ska ta de kurser i detta jag kan och hoppas bara att jag får det också, men det tror jag. 2 1/2 timmes långt möte sen fick jag komma hem och äta middag.
T hade lagat till en mycket god kycklinggryta och ris. Härligt att komma hem till lagad mat och att Fredrik låg i sängen och sov. Skönt att ha någon som kan ta detta och som Fredrik lyssnar på. Skönt att kunna släppa det ansvaret för mig.
Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen och jag hoppas på en drömfri natt och hellst en utan kissepaus också...
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: