söndag, januari 09, 2011

Kladdkakemuffins

Vi blev lite gottesugna igår när vi hade städat hela dagen så vi bakade lite kakor. Jättegoda kan jag informera om. Dessa kommer bakas fler gånger, enkla var dom också.
Igår städade vi hela dagen, jag tvättade också så det, tog sin tid. Fredrik städade sitt rum och som belöning för ett bra jobb fick han sin FÖRSTA veckopeng, 20kr. Han var stolt och lycklig. Han har inte handlat för det än men så har vi inte varit i någon affär heller.
Shiva har slutat att löpa (heter det så med katter?) men nu har lilla Mini börjat istället. Hon är stor kise nu, hela 7 månader ju.

Nej, kanske ska försöka sova lite till. Klockan är ju bara 06.30. Jag har varit vaken i en timme nu men det är så jag verkar ha det om nätterna nu. Kan bara inte sova, kissnödig och hungrig, sen har jag svårt att koppla av igen. Men nu ska jag försöka igen...
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: