söndag, januari 02, 2011

2a dagen

År 2011…
Nu ska man lära sig skriva det. Har redan gått en dag på nya året.
Idag blir det lugnt, skulle haft träning i morse men då det bara var jag och en tjej till som anmält oss för träning samt att vi inte fick tag i tränaren så skippade vi det. Inte så mycket att göra när vi bara är två.
Så jag tog sovmorgon istället, men det blev inte så mycket av det för jag vaknade och fick ingen luft samt att jag behövde gå på toa. Har det så varje morgon. Är så trött på det nu. Men det är bara 31 veckor kvar…
Ja, det är ju så, man kan bli täppt i näsan samt att man behöver kissa oftare när man är gravid. Och gravid är man i 40 veckor.
Sakta går tiden mot bebis, men under tiden så hinner man vänja sig vid tanken samt förbereda lägenheten praktiskt för en bebis.
Ännu har vi inte gjort så mycket här hemma, men jag ska sortera och röja på lite olika ställen så vi får mer plats i förråd och i sovrummet. Men det ska jag inte göra idag.
Idag blir det istället till att ta det lugnt och vila så man känner sig bättre, dras ju med en ständig förkylning som borde gå över snart.
Annars så har jag inte några storslagna planer för dagen.Hoppas att ni har det bra så här i början på det nya året.

Inga kommentarer: