måndag, december 13, 2010

Multitasking

Det är det jag pysslar med nu för tiden.
Allt för att få ihop tankarna eller att få dom att inte flyga så fort så funkar det faktiskt att ha MASSOR igång samtidigt igen. Nu kör jag mycket av det på nätet, 6 flikar öppna och ganska aktiva hela tiden. Det är mail, facebook, bloggen, familjeliv och några som jag surfar lite allmänt på…
För andra kanske detta låter stressigt, men för mig är det lugnande.
Sen kan jag också säga att tvn är igång och jag snackar med T och Fredrik samtidigt.
Vi har ätit middag ikväll och det blev pizza. Jag beställde lite extra pommes för jag var SÅ sugen på det. Lyxade till det lite nu när jag känner mig lite kass och Fredrik är sjuk. Vi har båda feber och halsont, men Fredrik har även hosta. Hoppas att det inte är något som behöver medicin, men behövs det så är det bara att ringa VC.
Ikväll tror jag att jag och T ska kolla på film, risk finns att jag somnar i soffan men jag flyttar mig till sängen när T ska lägga sig. Blir inte sent då han stiger upp ganska tidigt om dagarna.
Just nu ligger jag i soffan med min lilla rosa dator och T sitter vid sin, Fredrik spelar tv-spel på sitt rum eller så tränar han skott med puck och klubba, också det på hans rum. Det är ingen riktig puck, de är för hårda att hålla på med hemma utan det är en snusdosa som är tejpad runt kanterna så den inte går upp. Tur att T snusar…

Inga kommentarer: