onsdag, december 22, 2010

-22

Vaknade efter en ganska lång och lite frusen natt och tittade på termometern vi har i köket...
HJÄLP... -22 grader ute.
Jag som tänkte dra på stan och köpa julklappar och så idag tillsammans med Fredrik, men det väntar jag nog med. Tänker iaf inte dra iväg så länge det är så kallt ute. Får ta bilen sen annars när T kommer hem. Vi ska ändå en sväng till Maxi då så vi kan köra en extra tur då också bara jag slipper vara ute så länge i detta.
Är förkyld som tusan och måste vara försiktig så jag kan fira jul ju. Fredrik är också förkyld så ingen av oss ska vara ute och bli kalla.
Idag får jag försöka fixa undan lite här hemma istället, kanske tvätta om det är ledigt i tvättstugan och så ska jag slå in julklappar.
Men först så ska jag äta frukost.

Inga kommentarer: