lördag, augusti 21, 2010

Letar

Jag har börjat känna att jag vill ha någon i mitt liv. Så nu har jag börjat titta runt. Gör det på nätet då jag ändå inte är ute så ofta på ställen där man lättast hittar någon.
Har inte så stora förhoppningar då jag inte är ett kap och det finns fler att välja på... Men jag har iaf gjort mig tillgänglig. Hoppas bara det inte är en massa puckon som kontaktar mig.
Idag är jag lite trött men jag kom i säng sent, det är inte så bra när man ska stiga upp ganska tidigt. Jag sitter nu i stan och väntar på bussen till jobbet. Fredrik är hos mamma och kommer ha det bra hela dagen.
Hoppas alla ni får en bra dag.

3 kommentarer:

Linda sa...

gick det inte så bra med min bror?

ja det är skönt och ha någon....

Jag ska ju skilja mig o flytta. men pratar med en del killar på dejt sidor.

Jag kan rekomendera zoosk.com och match.com
finns även happypancake.com

jag är med på dem tre...gillar nog bäst zoosk.

Fast jag hade en dejt med en från match.com.
Han bodde här i närheten och vi pratade en hel månad på msn och sms innan vi träffades.

Han sa sen att han inte kände nåt för mig, hur man nu kan säga så efter bara 3 timmars dejt då vi satt i mörker och såg en film.
han sa knappt ingenting heller, jag försökte prata lite så det inte skulle bli sån där pinsam tystnad liksom.

Vi pratar dock fortfarande....på msn och sms. Som vänner...men jag försöker övertala honom att vi ska ses igen pga att han inte kan hinna känna nåt på de yngra timmarna vi sågs.

men vi får se om han smälter så småningom ;-).

Maria sa...

Det svåra med din bror är nog mest att vi inte träffats än... Han har ju blivit lite svår att få tag i också...
Jag har registrerat mig på match, mötesplatsen och e-kontakt. Men det gör ju inget att testa fler sidor :)
Det där med dejting är svårt, men man ska nästan alltid träffas minst 2 gånger innan man bestämmer sig för att det inte kommer bli något.
Håller tummarna för dig att du hittar någon och att det blir rätt denna gången.

therese sa...

hoppas verkligen du kommer att hitta någon som du vill ha i ditt liv,innan jag hittade tobbe hade jag dejter´med en del killar från nätet.tur internet finns :)
kram therese från sölvesborg