måndag, augusti 30, 2010

Kvällens mat

Brukar vara lite slarvig med maten och köra halvfabrikat, men har nu bestämt mig för att det ska lagas mer mat samt att jag gör lite mer än vad som äts så man har i frysen till stressiga dagar.
Har lagat lite egenhändigt påhittad mat några dagar nu, men ville testa nytt. Då är det bra med reklam och tidningen Buffé som trillar ner med massor av inspiration. Billiga veckan verkar ha massor med gott som Fredrik vill smaka.

Fredrik hjälper mig att bestämma vilken mat som ska lagas och idag gjorde jag första receptet. Har några till som vi bestämt och ni får veta sen om dom var goda eller inte, innan dess håller jag det hemligt. HAHA!!


Spagetti med tonfisksås (länk direkt till receptet på ica.se)


Mycket gott och rekomenderas till alla som vill ha lite variation på köttfärssåsen.
När jag säger att mat är lätt att laga då är det mycket lätt, då jag har ingen talang för det där med matlagning... Och detta var LÄTT.

Inga kommentarer: