söndag, maj 09, 2010

Helgen

Tänkte sammanfatta helgen lite. Den är inte helt slut än men inte långt kvar. Vi har varit hemma och hostat, snorat och vilat. Vi har hunnit med en runda igår till apoteket och så har jag städat lite. Sånt man måste göra fast att man är sjuk.
Har inte orkat städa så mycket jag har behövt, men lite i taget så blir det inte för rörigt här hemma iaf. Fick ta vissa saker lite extra noga pga sjukdom, men annars så är det som vanligt.
Resten av dagen ska jag fortsätta städa lite mer, duscha Freddan och bädda rent i sängarna. Hade tänkt att jag skulle duscha katterna med, men har inget shampo till dom och på apoteket verkade det dyrt så jag köpte inte där. Får köpa sånt när jag är i någon annan affär där det är billigare. Men katterna ska bli rena denna veckan är det tänkt.
Dom kommer att HATA mig.
Fast det bryr jag mig inte om, dom behöver en dusch.
Kommer lägga in bilder på det när det är avklarat :-)

Hoppas att sommaren kommer snart detta vädret är SÅ tråkit. Känns som höst ute. Inte bra när hösten kommer direkt efter en kort vår. Behöver en riktig sommar efter den långa och kalla vintern som vi haft.

Inga kommentarer: