onsdag, oktober 07, 2009

Plugghjälp.

Zeus hjälper mig att plugga om kvällarna. Han är go som vill vara med och puffar jag bort honom så ligger han där snart igen.
Shiva håller sig en bit bort, är sällan i min säng heller men i morse så kom hon upp och sa god morgon.
Jag är singel nu igen. Vet ej om jag känner för att gå in på varför, men det har med tidsbrist och svartsjuka att göra. Jag kan ta mycket från någon men när det bara kommer negativa kommentarer om det jag gör så vill jag inte vara med längre så jag var tvungen att göra slut.
Skolan är rolig och vi har lämnat in första hemtentan och jag tror att jag klarade det bra. Vi får nästa tenta i morgon så nu är det verkligen fullt ös. Mycket plugg i tjocka böcker men jag tycker ändå det är toppen. Jag läser och läser och antecknar en massa. Jag öppnar dessutom böckerna och läser när jag känner för att läsa något för att koppla av. Jag sitter på tåget nu och ska sitta i skolan på biblioteket och plugga sen ska jag se film i eftermiddag.
Jag har hittat ett riktigt bra lunchställe i Lund. Det är italienskt och jag har snart testat alla deras pastasallader, alla är SÅ goda. Il café d'italia heter det. Är ni i Lund så testa det!

Inga kommentarer: