måndag, september 14, 2009

Lugnet lägger sig.

Fick ett bra besked idag. Var från CSN. Jag ska få låna där så jag klarar mig under tiden jag pluggar nu. Har varit så nervös då jag först fick avslag då studieresultaten inte var tillräckliga. Men då jag bytte utbildning så gick dom ändå med på att låta mig låna. Är SÅ glad för det, hade jag inte fått det så hade jag varit tvungen att hoppa av och börja jobba istället.
Så nu känner jag att lugnet sänker sig över mig.
Har dock lite annat som jag fortfarande oroar mig över men det är inte lika "stora" saker. Så det löser sig säkert med tiden om jag bara tar det lugnt.

Annars så har dagen bara rullat på med skola, lämna och hämta barn, var på biblioteket och hämtade en bok. Nu ligger jag i soffan och kollar på Roast på Berns.

Inga kommentarer: