onsdag, maj 13, 2009

Jag har ont nu...

Jaha, då har man varit hos läkaren och har ondare nu än vad jag hade när jag gick dit...
Läkaren tyckte att jag var stabil och bra i leden och musklerna, men han misstänkte att det var en inflammation i ledbandet. Det kunde läka av sig själv men kan ta tid så han erbjöd mig en kortisonspruta. Jag tog den och just nu när jag sitter här så ångrar jag att jag gjorde det...
Gör så ont i foten nu och då är där ändå bedövningsmedel i den sprutan också, vill INTE veta hur det hade känts om det inte var det i...
Hade ju gjort ett misstag när jag skulle dit. Glömde mitt busskort så jag var tvungen att gå hem, gick dit och det var ju inga problem, men efter sprutan så var det inte en behaglig promenad hem.
Nej, detta vill jag hellst slippa igen. Hoppas att sprutan hjälper nu. Den första dagen kunde det göra ondare sa han men sen skulle det bli bättre. Om foten inte är bra efter en vecka så skulle jag höra av mig igen. Vad som händer då vet jag inte. Jag skulle iaf fortsätta vara så aktiv som jag varit innan och fortsätta med att träna med tålyft och att tänja på ledbanden, men idag tror jag att jag skippar det.
Så nu är det bara att hoppas att foten blir bra denna veckan.

Inga kommentarer: