tisdag, maj 12, 2009

Gissa vad...

Hehe ja, kan ni gissa vad detta inlägg ska handla om...?

Det tror jag ni kan.

FOTEN :)

Eller egentligen ska jag bara säga att jag ska på läkarbesök i morgon hos den där andra läkaren. Känns lite intressant. Först ville dock sköterskan jag pratade med boka in mig om 2 veckor för det var ju inte akut...
Hmmm men för mig är det. Jag vill komma till läkare och få det undersökt så fort som möjligt så jag får det fixat så jag kan leva mitt liv igen. Det var ungefär det svar hon fick och helt plötsligt så fanns det en tid i morgon :) Konstigt att den bara dök upp sådär.

Ska bli intressant att se vad läkaren säger i morgon, hoppas att jag får remiss till ortopeden. Eller att han skickar mig till röntgen själv. Kvittar, bara jag får den kollad en extra gång.

När jag satt igår så läste jag om en fraktur som har samma symptom som jag har... Det speciella med den var att den inte alltid syns i vanlig röntgen utan kräver en CT-scanning. Dessutom är det en fraktur som liksom inte alltid märks utan kommer mer med tiden...
Någon som känner igen det kanske? JAG... Fast är det den så kommer det krävas ett kirurgiskt ingrepp för att få ordning på foten och sen gips i några veckor. Kanske inte det jag hoppas på men är det det som behövs för att jag ska blir bra så får jag stå ut.

Hoppas att det iaf är något som går att fixa så jag kan springa och leka med Freddan igen...

Inga kommentarer: