torsdag, april 02, 2009

Nästan en månad...

Så längesedan var det jag bloggade sist. Så jag ska försöka berätta i lite korta drag vad som hänt.

Skridskoskolan för Freddan är slut, han ville inte på sista gången så vi gick inte dit. Var hemma och tog det lugnt istället, får se hur han vill åka sen igen till hösten. Hoppas att det inte ligger så tidigt på lördagmorgonen då.

Jag har köpt skateboard både till mig och Freddan och vi har testat att åka lite, blir mer nu i sommar men Freddan tyckte att det var kul men svårt. Han var faktiskt mycket duktig för att vara så liten. Jag är väl inte heller en höjdare då jag inte åkt på MÅNGA år, men jag har åkt lite förr. Var aldrig jättebra men jag kunde ta mig fram så det kommer väl tillbaka med övning.

AM och P har passat Freddan någon natt för att jag ville vara lite ledig. Man behöver det ibland. Jag var hos en speciell vän när jag var ledig och bara sov och kollade på film där. Skönt att bara ta det lugnt tillsammans.

Jag köpte inlines till mig igår, bild kommer sen. Tog även en runda på dom och det var lite vingligt, men då jag åkt mycket förr så kom det ganska snabbt tillbaka. Det svåra med dessa är att hjulen rullar mycket lättare än dom gjorde på mina förra. Så det känns som om dom sticker iväg, men det är nog bara en vanesak och sen när jag blir bättre så kommer det gå som tusan. Svåraste var att få stopp på dom men tar man det lugnt så kommer jag lära mig detta också. Nu är det bara så att Freddan också vill ha såna så det ska jag in och köpa idag. Han har beställt några som har Blixten McQeen på. Hoppas bara det finns i rätt storlek, det är såna som är ställbara i storlekarna, det är ju bra för då kan han kanske ha dom nästa år också.

Annars så har det bara varit skolan eller så har jag legat sjuk... Men nu är jag tillbaka och tror att jag ska orka blogga oftare igen.

Annars så har det varit skola om dagarna och det har inte hänt så mycket. Jag har även varit sjuk, förkyld som attans, feber och ont i halsen.

Inga kommentarer: