söndag, januari 25, 2009

Reboot...

Ja, jag har gjort en liten reboot av mitt hjärta nu och kan börja se saker lite som dom är... Har kunnat få mina känslor för P.V som vänskapliga igen och det känns bra. Har även gjort ett litet steg bakåt om man säger så och har träffat A.K igen. Kändes skönt att få spendera natten med honom, lyckdes även få ganska många timmar sömn.
Sömn ja... det har varit lite snålt med det den senaste tiden. Foten har värkt som F-A-N på nätterna och inga värktabletter jag testat har hjälp, inte heller att ta lite extra av någon... (jag vet att det inte är bra men jag var desperat och behövde sova) Men att gå på lite fest och dricka lite sprit hjälpe mig att koppla av lite, dock inget jag tänker göra varje kväll.
Festen jag gick på var min kära brors 30 års fest. Massor med folk, god mat och dricka. Precis som det ska vara. När jag och dom som jag åkte med åkte hem så var min bror redan "trött" av allt skålande. Det var mycket trevligt och gick lugnt till, iaf så länge jag var där... Sen har jag ingen koll för jag har inte fått någon rapport om det än.

Ska man säga något mer idag... hmmm...

hmmm...

Jo, jag köpte byxor i fredags, 2 par jeans. Ett par ganska "vanliga" och sen ett par skitsnygga Diesel. Ganska dyrt dock men vad gör man när man MÅSTE ha byxor. Dieseljeansen gick på 999kr och dom andra på 450kr, men det var reapriset, skulle gå på 900 annars. Lägger säkert in bild på köpet vid ett annat tillfälle.

Sen tror jag inte att jag har mer att säga just nu. Återkommer väl ifall jag kommer på mer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har du provat Tramadol för din smärta?

Maria sa...

Nej, har inte gjort det än... Men några andra sorter har jag hunnit testa.

Jonna sa...

Gratta bror din från oss när du pratar med honom :-)

Maria sa...

Det ska jag göra så fort han har nyktrat till :)