torsdag, januari 22, 2009

Hjärtat gör ont just nu...

Ja, så är det.
Jag har sen det tog slut mellan mig och P.V hoppats att vi skulle kunna hitta tillbaka till varandra igen. Men så är inte fallet tydligen från hans sida och det blev liksom riktigt igår...
Han kom hit och skulle passa Freddan när jag var på hockey och efter det så pratade vi lite och han berättade att han har fått kontakt med en annan tjej som han vill ge en chans.
Jag visade inte honom hur ledsen jag blev men jag fick så ont inom mig...
När han sen gick hade jag en stund som jag var ledsen och sen var det vänner på msn som gällde.
Träffat P.V hos en vän idag och det var jobbigt. Mycket jobbigt. Är ganska glad att han hade lite annat att pyssla med än att vara i närheten av mig hela tiden, visst pratade vi och umgicks som vänner men det gjorde ont inom mig och jag bara ville hem... Men han gick sen efter ett tag och då kändes det genast bättre. Känns fel att det var skönt att han gick då jag samtidigt tycker om att vara nära honom men jag kan ju INTE röra honom och så som jag vill.
Hela min kropp och hjärna säger att det är han jag vill ha... men hos han är det tvärrtom just nu...

Så nu kommer jag att få vara ensam och förmodligen hålla mig borta från P.V på ett tag. Gör bara ont att vara i hans närhet. Känns som om jag kommer bli myckt ensam ett tag nu då han liksom finns överallt, men det blir nog bra tillslut och att dessa känslor ger med sig med tiden.

5 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=4rayIckOBmo

Anonym sa...

Jag vet hur det känns med obesvarad kärlek... Jag hoppas allt blir bra igen för dig...

Anonym sa...

det är tur vi har våra söner i dessa ensamma tider ;)

Maria sa...

Ja, Minett det är tur att grabbarna finns :)
Tack för videon Patrik.

Anonym sa...

hoppas allt blir bra..

söt bild