måndag, december 22, 2008

Jul och 10 grader varmt...

Jaha, då var det dags att uppdatera igen.
Gör det med hjälp av lite bilder för det är ju alltid kul att se sakerna jag snackar om också.

Fixade naglarna och fick dom lite julfina.
Nu gillade jag detta väldigt mycket så nu har jag varit på stan och jagat nagellack med glitter. Hittade ett som ser väldigt likt ut det jag fick på så det ska nog bli bra sen när jag vill göra mig nyårsfin också.

Sista gången för i år på Skridskoskolan. Freddan hade kul och han fick visa tjejkompisen E hur skoj man kan ha på isen. E är dotter till min underbara PV. Blev film här också och jag ska se om jag kan få in den på slutet av inlägget, annars så lägger jag in det i nästa.

Prinsen ligger och håller koll från under granen. Han dock puttat omkull vår lilla julgris...

Har skaffat en ny kise, Shiva. Hon är typ 8-9 månader och har bott ett tag hos PV men hon har inte riktigt blivit kompis med någon där. Här är hon redan kompis med mig och allt verkar gå bra. Hoppas bara att hon och Prinsen också ska kunna bli bra vänner.

Ser ut som om dom ska kunna bli vänner...
Ja, här äter dom risgrynsgröt tillsammans iaf :)

Julklappar hemma hos lilla A.
Båda barnen var så lyckliga över att dom skulle få öppna dessa nu och Freddan fick en stor formel 1 bil med ljud och lilla A fick pärlor.

Fler julklappar...
Här har dom gett varandra julklappar.
Freddan fick nya tuschpennor (stavas det så?) och lilla A fick en pysslebok med sago-cd samt ringar med prinsessorna... E var också med men öppnade sin paket där pappa var i ett annat rum... Men hon fick samma som lilla A.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men åååååååh så fmina foton!
haha, vet du... jag hade inte kopplat in att du hade ny katt... så jag tittade på bilden och undrade vafan min Mia gjorde där! såååå lika ju! haha, fast liiiite åldersskillnad :P
kram o GOD JUL!!!
jezzz

Maria sa...

JA, det är din katt som lilla Shiva är lik. Jag visste att jag hade sett en katt som såg nästan lika ut. Åldersskillnad JA några år :)
KRAM

Anonym sa...

...föresten... SCHYSTA NAAGLAR!!! (schyst stavas enligt SAOL -tror jag- "juste" men det e väl ingen som fattat det... skriver som det låter... bättre hehe)

kanske blir en nagelfixardag snart här me.. hehe... jag har ju SEMESTER nu!
sen kommer den fasta anställningen den 7 jan... yihooooo!
kram!!!
Jezzz