tisdag, november 11, 2008

Wohoo!!!

Strumpor OCH bhar blev det idag...
Brukar aldrig hitta bhar som passar men idag blev det nog jackpott... 3 st kom jag hem med!!! Helt otroligt, brukar ju bara hitta 1 om året typ. Fast betyder då detta att jag inte kommer att hitta någon bh på ca 2 år... Usch hoppas inte att det blir så.

Nu sitter det säkert någon som undrar... hmm... varför har hon så svårt att hitta bh??
Jo, det kan jag svara på. Jag har en mycket udda storlek verkar det som. Hmm avslöja eller inte avslöja den... Jag kan ju lika bra berätta. Jag har storleken 70D. Finns inte SÅ många butiker som har den. Kappahl har det inte, frågade där... H&M har vissa modeller men dom tar slut så fort (undra om dom inte genom det kan fatta att dom borde ta hem fler...). Lindex är ganska bra på att ha hemma, dock lite tomt just idag men jag hittade ju mina tre. Fast det brukar inte vara så roliga att välja på, svarta, vita, beiga (som jag vägrar använda) och kanske då och då har man tur att hitta någon annan färg.

VARFÖR ska det vara så svårt att göra bhar som passar i lite roligare färger och kanske fler modeller...??? Jag vill också vara fin under... Ska ju inte behöva operera brösten mindre för att hitta fina bhar... eller??? Nej, det kan jag göra om jag får mer problem än vad jag har nu i ryggen, inte för att bhn ska passa.

Finns det fler "udda" som jag? Kanske på andra sätt... Borde finnas bhar som är fina och roliga i ALLA storlekar.

Jag är iaf JÄTTE glad att jag hittade 3 som passade :)

5 kommentarer:

Maria sa...

Måste flika in direkt att det var faktisk 70DD i två av bharna jag köpte... Men dom passade dom också :)

Anonym sa...

Jag förstår hur du känner dej! Jag har slutat helt att använda bygel i mina Bh ar, iallafall nu när jag ammar...
Ska bli spännande o se vad för stl jag har sen när jag gått ner i vkt o slutat amma...
kram Maria Zimmer

Maria sa...

Håller tummarna för dig att du kommer ner i den vikt som du vill till för jag vet att dina barn har tagit hårt på dig...
Bygel i bharna måste jag ha, fixar inte att vara utan, men jag hade ju inte det heller när jag ammade Freddan... ja, en månad då... Men sen var det på med bygelbhn igen.
Kram

Anonym sa...

Hoppas jag med! Nu har jag stl
95H. Trodde jag skulle smälla av när jag mätte mej!
Kram Maria Zimmer

Maria sa...

OJ... stort...
Kram