tisdag, september 30, 2008

Lovade att återkomma...

när jag snackat med Killen.
Gjorde det igår. Snacka gjorde vi inte för jag orkade inte vänta så jag skickade ett sms med mina frågor och bad honom ta sig tid att svara på det. Han svarade och sa att han inte hade samma känslor för mig som jag har för honom och att han hellre vill vara vän med mig och bad även om ursäkt för att han varit strulig. Helt okej för mig, men jag hade ju uppskattat att han sa det till mig istället för att jag skulle tvinga det ur honom. Jaja nu är det gjort och jag har det bra.
Han hörde av sig till mig i morse för att kolla så han inte gjort mig ledsen för det ville han ju inte göra. Och det har han ju inte heller... Jag sitter här hemma nu och försöker jaga ihop lite folk som känner för att komma på fest på fredag då jag lyckats bli barnledig.

Ska på ishockeymatch i morgon här i ishallen och då kommer jag träffa "Killen" då han alltid är där. Jag ska gå dit med en gammal killpolare som också följer vårt underbara KIK. Får se om han snackar med mig då, vi skulle ju vara vänner så ser jag honom kommer jag säga hej, men jag kommer inte att leta upp honom. Får se vad som händer, jag ser fram emot en spännande och tuff match iaf. Hoppas att killarna i WildKings är på topp och har släppt alla hämningar så att vi får se snygga mål i morgon.

Just nu väntar jag på att steken ska bli klar i ugnen, tar nog en timme till då den är så himmlars stor. Är ingen kock och detta är första gången som jag vågar mig på en sån här grej. Hoppas att det går bra. Man måste våga för att lära sig något nytt, oätlig kan den ju inte bli iaf HAHA

Ha det bra så återkommer jag säkert snart igen med mer uppdateringar om mitt liv :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va trist att killen inte ville mer :-(
Men som tur e så finns det FLER killar därute nånstans :-D hehehe

Maria sa...

Ja, det finns fler där ute, jag har inte bråttom, det kommer när det kommer :)

Anonym sa...

hej vännen.. jag kollar din blogg... håller meg till uppdateringarna hehe...
karm på dig underbara DU!
jezzz