tisdag, augusti 05, 2008

Klippt Freddans hår.

Så här såg han ut när jag skulle börja. Håret var riktigt långt då jag inte fått klippa det kort på hela sommaren. Men idag fick jag, fick även lov att använda hårtrimmern så jag slapp stå med saxen. Det är så jobbigt och jag får ofta så ont i ryggen då, men idag gick det ganska så fort.

På denna bilden är han färdig klippt och badad. Ser nästan ut som en helt annan kille när han har gjort såna här förändringar. Men han blev fin och nöjd med sitt korta hår och jag blev glad att han blev nöjd, för det är ju ganska svårt att göra om...

2 kommentarer:

Anonym sa...

good work Mia! inte det lättaste att klippa barn...
kram!!! ska själv snart klippa cristian :P hehe
jezzz

Maria sa...

nej, det är inte så lätt, men jag har några års träning nu :) Lycka till med cristians hår.