söndag, juni 15, 2008

Lite bilder på saker som hänt den senaste tiden.





Här hoppar Freddan studsmatta på en av Ivös campingplatser.












Här spelar jag och Freddan fotboll på gräsmattan utanför där vi bor.













Här leker Freddan med lillasyster A och en av mina vänners (E-L) grabb K i damm som finns här på området.









Här har Freddan skrivit sitt namn. Jag har skrivit först så att han får med alla bokstäverna på rätt plats, men annars så kan han dom flesta redan ändå :-)
Hoppas att det funkade och blev som jag tänkt mig, för det är första gången jag lägger in så många bilder i min blogg på en gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow mia! ja..det gick bra att lägga in så många bilder hehe. fina var ded oxå!!! åååhh.. jag har aldrig hoppat på en sån studsmatta.. verkar så kul..
och OJ han skriver... bra oxå! toppen att ha en sån där grej att skriva på... så slipper man slösa 1000-tals papper! :)
massa kramar!!!
/jezzz

Maria sa...

Han älskar studsmattor, vill ha en hemma men vi har lite platsbrist... Och det är så kul som det verkar att hoppa på en sån.
Visst skriver han bra. Den grejen är bra och sparar in massor med papper. Bara sudda så kan han skriva igen, den börjar bara bli lite sliten, men så har han haft den i 3 år...
Ja, jag fick in bilderna och det blev nästan som jag tänkt mig. Men det är något man lär sig.
KRAM