lördag, maj 17, 2008

Hockey-VM

Kollar på hockeyn men är inte riktigt nöjd med den svenska insatsen idag. Kanske blir det brons idag men det ser inte ut som det, verkar som Sverige kommer på 4e plats. Fast igår spelade dom bra mot Canada. Nog om hockeyn.

Varit iväg på barnkalas idag och det var trevligt. Alltid kul att träffa familjen. Tyvärr träffade jag inte min ena bror så mycket som jag ville men det får bli en annan dag.
Saknar min C massor. Åkte hem från honom i torsdags och får ej träffa honom förrän måndag eller tisdag om jag har tur. Fast det är tur att jag har att pyssla med hemma så jag inte bara sitter och tänker på honom. Har plugget och sen måste jag ju fixa ordning här hemma.

Tenta i fredags, ingen aning om hur det gick. Kändes bra när jag satt där och skrev men nu efter så är jag inte så säker. Vi får se när den är rättad. Måste anmäla mig till omtentan i matte också nu i veckan. Plugga måste jag med, men det är inte så lätt att få tid till det, måste ju ta hand om min underbara son. Tur att jag har en så snäll grabb som jag har, han är oftast snäll när jag säger att jag måste plugga. Låter mig sitta och kommer bara om det är något speciellt.

Nej, nu är jag trött och ska kika klart på hockeyn och sen är det sova som gäller.

Inga kommentarer: