onsdag, januari 31, 2007

Singel igen.

sJa, nu är det slut. Tog slut igår. Det var var jag som gjorde det.
Han är inte min typ, bara. Det hade aldrig funkat mellan oss. Han spelade hellre spel än var med mig, han städade inte bort veckans hundhår när jag skulle komma med Freddan och han lyssnade inte på mina små krav som jag snällt försökte få honom att förstå.
Ja, listan kan säkert bli lång men jag orkar inte med att skriva allt.

Nu får jag se om jag hittar något, letar inte så aktivt, får kanske bli singel ett tag.
Carolina har en vän som hon gärna fixar ihop mig med och det har jag sagt att det är okej. Han kanske är ledig och vill träffas. Får se vad som händer.

Jag har varit sjuk i helgen och är det fortfarande men är nu mycket bättre. Ska jobba hela helgen så jag vill vara frisk så jag orkar.

Inga kommentarer: