måndag, oktober 16, 2006

Äntligen fattade jag....

Äntligen fattade jag hur jag konverterade musik från vanlig cd till mp3 på datorn. Har inte fattat det innan. Så nu har jag massor med musik på datorn och kunde lägga in ny ringsingnal på telefonen. Så nu har jag Basshunters Hallå där som ringsignal.
Tänk att man ska ha varit ganska aktiv datoranvändre i flera år innan man kommer på detta. Fan det var ju skit enkelt.

Fan jag ska bli den där MC-tjejen jag var förr. Trivs i den stilen. Hittade mitt gamla skärp igår när jag sorterade kläderna. Har ökat storleken med TVÅ hål... men så har jag inte använt det sen innan jag blev gravid med Freddan... Det är ju 4½ år sedan.... Har ju rätt att öka höftmåttet på den tiden. För det sitter direkt på höftbenen och jag kan inte banta ner mig heller :-) Alltså är det Freddans fel allt ihop ;-)
För att återgå till styckets början så är jag ju den tjejen ändå men jag gillar dessa sköna, lite slappa kläderna. Dessutom så gillar jag ju Bikes också... Finns bara inte så många här i lilla Enköping. Får väll ta mckort själv så jag kan öka antalet med 1 bike. Vill nu ha en riktigt häftig chopper men den ska inte ha så lång framgaffel, det gillar jag inte.
Sitter och kollar på "American chopper" på Discovery channel och tycker att OCCgrabbarna bygger några häftiga åk, men jag skulle aldrig kunna köra en sån själv. Om jag skulle designa min egna skulle den vara insperad av deras "Black widdow". Den är så häftig. Har den och designern (Paul Teutul Jr) som skrivbordsunderlägg på datorn så jag får se den varje dag. Kan säga att den är svart och röd med kromat spindelnät lite här och där. Finns på deras hemsida som jag länkat till här bredvid.

Inga kommentarer: