måndag, maj 29, 2023

Mycket denna veckan

Ja, denna veckan är det mycket att göra.
Först är det ju att packa mer iför flytten. Det fortsätter som innan.
Men sen ska jag hämta nyckeln på onsdag och börja få dit saker. Det ska bli så skönt. Jag längtar så mycket till dess. Det ska bli så härligt att göra en typ omstart i livet nu. Det har varit så mycket som varit jobbigt och både jag och E behöver detta. 
Sen på torsdag börjar jag på nya jobbet. Det är spännande. Ser fram emot detta också väldigt mycket. Nya kollegor, nya arbetsuppgifter och allt vad det innebär att arbeta med sportbilar. Detta ska bli så skoj. 

Så ja, mycket spännande framför mig och jag har redan börjat få lite svårt att sova. Fast grannarna i denna lägenheten hjälper inte med att vara vakna och greja med saker långt in på nätterna. Men då det är positiva fjärilar i magen så är jag pigg ändå.
Dessutom så laddade jag en massa energi när jag var hos min J i helgen. Hade en toppenhelg, fint väder, grillad mat och sen även en lång promenad i skogen vid en sjö. Att bara njuta så är viktigt också.

Så nu ska jag fortsätta att packa och städa här hemma så det blir klart att flytta så fort som möjligt.

Inga kommentarer: