söndag, december 27, 2015

Uruselt uppdaterat här...

Jag vet att jag varit helt värdelös på att skriva här, men jag har helt enkelt haft annat för mig :p
Livet kommer lite emellan just nu. Jag har inte alls känslan eller behovet för att skriva här...

Det jag kan berätta är att jag fått avslag på min sjukersättning, så där lagom kul att få veta det innan jul. Men det ska överklagas igen, ska ta tag i det redan på måndag.

Jag är fortfarande vegan, iaf matmässigt. Jag försöker så gott det går även i övrigt hemma men känner att det är för jobbigt att vara helt 100% i samhället. Jag försöker dock hitta alternativ först, men sen får jag anpassa mig efter vad som finns. Men jag äter inget animaliskt, då väljer jag bort de saker som innehåller animaliska produkter.

Julen är firad och klar nu.
Julgran och julmat har det varit i överflöd. Så jag känner mig helt klar med det redan nu. Blir nog att packa ner allt utom granen medan barnen är iväg nästa gång hos pappa. Granen ska dom få hjälpa med att plundra.

Jag är i dejtingstadiet i en ny relation. Så håll tummarna för mig ;)

Annars så är det nog ganska lugnt här hemma. Det liksom rullar på.

Ebba ska få glasögon, Fredriks syn har blivit bättre men han får behålla glasögonen.
Barnen växer så det knakar :)

Inga kommentarer: