tisdag, juni 24, 2014

Ett tag sen...

Nu var det ett tag sen jag skrev.
Midsommar i fredags, var trevligt. Var hos en vän, åt mat, gick tipspromenad och bara hade kul. Barnen lekte, inte Fredrik han var äldst så han satt mycket med oss och verkade ha trevligt han också.
Lördagen var lugn, T fiskade och jag och barnen var hemma och myste.
Söndagen var också lugn, en trevlig kväll sitter i länge nu för tiden och ändå drack jag ingen alkohol.
Måndag, upp med Ebba, lämna henne på dagis, sticka med Fredrik till vårdcentralen. Blodprover för att kolla gluten och en massa näringsämnen, får svar om ca 2 veckor. Annars var det fortsatt lugnt även igår.
Idag, tisdag, är det dags att ta tag i lite städning. Men sen får vi se hur vädret är om vi ska vara ute och gunga/leka ute på lekplatsen. Ebba är just nu på dagis, men går bara 3 timmar och detta är sista veckan. Sen ska hon vara hemma länge.

Denna veckan ska rullstolen komma, var nog leveranstid till kommunen redan igår och sen ska dom planera utkörning och det är nog lite annat som också ska göras innan. Men den är på väg så sakta.

Ska även få beslut från FK, det ska tas den 27 så det kommer väl inte förrän nästa vecka. Hoppas det viktiga pappret från läkaren kommer idag så jag kan lämna in det sen, det kan vara avgörande för beslut. Annars så har FK fått in en massa information om mig och min diagnos. Är som en tjock bok faktiskt. Men allt för att det bli rätt beslut.

Det är iaf så här vi har det just nu. Väntar mycket men gör så mycket vi orkar under tiden för att inte gå och tänka på det jobbiga hela tiden.

Inga kommentarer: