måndag, december 30, 2013

2013 blir 2014

Då är det snart dags för ett nytt år.
Detta som varit har enligt mig varit ganska tufft.
Har försökt tänka tillbaka på vad jag kommer minnas från året men det är svårt.
För min del så har kroppen blivit sämre, jag har fått flera hjälpmedel, varit på arbetsprövning och insett att jag inte kan jobba mer. Hoppas att nästa år blir mycket bättre, iaf att kroppen inte försämras mer och att jag hittar en balans i vardagen.
För barnens skull så har vi fått veta att Ebba är frisk från sina medfödda njurproblem och Fredrik är duktig i skolan även om han har det tufft i vissa situationer.
Tommy har fått jobb och allt känns som det flyter på.
Andra stora saker har varit renoveringen med dess vattenläckor och det är svårt att se den som positiv när den helt har kört mig i botten några gånger, men visst blir det fint.
Jag hoppas att nästa år blir mycket lugnare för oss så att vi verkligen kan njuta av allt.

Hoppas att alla får ett underbart 2014!

Inga kommentarer: