måndag, september 09, 2013

Arbetsprövningen

Det har funkat helt okej fram till nu tycker jag.
Men idag så fick jag gå tidigare.
Skulle varit där 9-12 men gick ca 11.20. Då gick det inte mer.
Visst hade jag kunnat pressa, men jag vet att jag har lite att göra här hemma också. Ska ju dammsuga och laga middag, men sen är det nog helt stopp idag. Känner redan nu att jag troligtvis måste ta tabletter snart då höfterna protesterar. Jag slipper oftast ta tabletter när jag går hemma, men då kan jag pausa på mitt sätt och inte i en av deras stolar. Kan inte koppla av där så mycket som behövs.
Jag funderar nu på vad som är bäst tidsmässigt för mih att vara iväg. 2 timmar 4 dagar i veckan borde jag fixa men mer blir tufft och det känner jag nu. Vill verkligen inte vara så trött som jag varit i helgen då jag smitigt från allt arbete och gärna legat i sängen. Har dessutom sovit på soffan då och då i helgen och när jag är själv med barnen så känns inte det okej.
Ska dit i morgon och se igen, men ta ut mig tänker jag inte göra.
Vill inte heller behöva börja ta värktabletter regelbundet bara för att jag ska vara iväg, känns så fel.

Inga kommentarer: