måndag, november 26, 2012

Virkat massor

Den sista tiden har jag virkat massor, men inte kunnat lägga ut allt då det skulle vara presenter. Så här kommer lite foto på det jag gjort nu när gåvorna är överlämnade. 


Gromit, en tv-filmshund, gjorde jag till Sebbe i doppresent. Med initialerna under fötterna. Men jag tyckte att han såg ut att frysa så...

Jag gjorde en liten halsduk också.
Hoppas att Sebbe kommer tycka han är rolig och fin.

Detta är en liten grytlapp jag gjort till Ebba. Har vi såna så ska Ebba ha, men hon har bara fått en ännu, blir nog en till sen.

Här är några maränger jag knåpat ihop.

En duk på sträckning. Denna gjorde jag till min bror Jonny och hans fru Mia i bröllopsgåva. Dom gifte sig i lördags och jag hoppas att dom tycker den är fin.

Här är en närbild på hur rutorna ser ut.
Den tog många timmar att göra men det var mycket kul.

Inga kommentarer: