söndag, juni 17, 2012

Lugn helg

Nu är det söndag och jag vill inte att det ska vara måndag i morgon.
Jag är fortfarande så slut av förkylningen och hostan att jag inte orkar med så mycket som jag vill.
Fredrik är ganska nöjd med att det inte händer så mycket här hemma, men det hade varit kul att orka hitta på något. Dessutom så väckte Ebba mig kl 6 i morse, fast att vi inte steg upp förrän 7.
Har bara hjälpt Fredrik städa Tusenskönas bur och startat en maskin disk idag.
Vad gör vi när vi inte gör något då?
Jo, Fredrik spelar tv-spel, kollar på tv, leker och pysslar. Jag sitter här vid min dator och grejar samtidigt som jag kikar på Ts dator där han kollar på "Whale Wars". Ebba sitter just nu mellan oss i sin stol och grejar med en massa saker som hon river i sönder eller slänger på golvet.

Så det är så här vi har det här hemma just nu.
Men idag måste vi handla lite mat till Ebba då vi ska äta flintastek till middag om jag inte lyckas hitta något annat vi kan fixa till henne. Får se hur vi gör...

Inga kommentarer: