lördag, maj 26, 2012

Skönt hemma

Så härligt att komma hem.
Värmen igår gav mig huvudvärk som inte var får denna planeten... Har bott i ett kallt rum i flera dagar nu så denna värme kom lite som en chock för min kropp.
Men efter några timmars vila så mådde jag bättre och vi kunde ha lite fredagsmys.
Detta myset ska fortsätta idag då vi inte orkade se hela filmen.

Detta har känslomässigt varit den värsta veckan i mitt liv...
Inget jag vill göra om någonsin igen. ALDRIG!!!
Känslomässig berg- och dalbana är inte bra för mig.
Så nu hoppas vi att det som sitter kvar inte kommer ställa till något bekymmer i framtiden utan blir som läkaren säger att det ska bli.

Hade tänkt att jag skulle skriva lite vad som står i hennes journal, men jag måste översätta det först då det står på latin nästan all text.
Ingreppet hette iaf Heminefrectomi, tänkte jag skulle googla det sen och se om jag kunde hitta en bra sida som berättar lite men jag har inte kommit så långt ännu.

Ska på måndag ringa och boka telefontid med läkaren här i stan och fråga angående omläggning av såret, borttagning av stygnen och om vi kan få bilder på hur det såg ut innan (röntgenbilderna). Kul att ha bilderna för Ebbas skull och kunna visa henne i framtiden om varför hon har ett ärr på sidan.

Jaja, nu ska jag försöka få henne att sova så jag sedan kan greja lite här hemma. T och Fredrik är iväg och fixar saker inför i morgon...

Inga kommentarer: