fredag, maj 11, 2012

Konstig känsla

Ja, det är något med mig som inte är toppen. Jag mår udda, blir lätt yr och anfådd, men jag annars så är det bra. Lite snorig och så är jag men inte mer än vanligt. Så jag vet inte alls vad det är för fel.

Sen har jag en känsla att Ebba kanske också inte mår toppen, men hon har bara 37,7 grader i temp och det är ju inte direkt någon feber, sen verkar hon må som vanligt fast att hon är lite gnällig. Kan vara någon tand till som är på gång, så vi lär ju märka det sen i så fall.

Annars så har vi varit och fikat hos mamma idag, rabarberpaj och vanlijsås. Supergott, det tyckte även Ebba, men inte Fredrik... Så han åt kärleksmums istället.

Efter det så gick vi alla ut och provkastade lite fiskespön. T plockade fram ett av sina och en rulle till mig som jag får lov att låna, Fredrik kastade med sitt och T kastade med ett av sina nya som ingen annan får röra.
Det var hur länge som hellst sen jag kastade förut, men det gick ganska bra med en snabbkurs av T. Så när vi har råd kommer jag att köpa eget spö (redan valt ut ett) sen ska hela familjen ut och fiska.

Inga kommentarer: