torsdag, maj 17, 2012

Inte tid...

...att sitta här idag.
Måste göra ordning så mycket jag kan så det inte finns något jag måste göra nästa vecka för då kommer jag inte ha tid till sånt... Mer säger jag inte nu om det.

Jag stickade ju som sagt klart Ebbas halsduk. Det är alldeles precis i längden till henne, växer hon sig mycket större till vintern kommer den inte att passa men vi får se när det är dags.
Började på Fredriks också. Eller ja, jag lade upp maskorna så jag kan börja sticka sen. Men längre än så kom jag inte. Dessutom så måste jag ju fästa garnändarna på Ebbas halsduk också, men för detta ska jag fråga mamma om tips innan jag börjar. Det ska ju bli riktigt snyggt gjort och då är det bäst att be ett proffs om hjälp.

Ebba mår lite bättre, sovit godare inatt iaf. Även jag.
T och Fredrik är fortsatt friska, det har inte fått fäste på dom än.
Min axel (måste berättat om den) gör fortfarande ont. Haft det i minst två veckor nu. SÅ DRYGT. Underlättar ju inte direkt när man har mycket att göra eller krasslig Ebba som vill sova i famnen.
Jaja, men det är bara att köra på ändå, ingen rast och ingen ro...

Inga kommentarer: