torsdag, april 05, 2012

Joggat

I måndags var vi båda ute och joggade.
Tisdags vilade vi.
Vill vara lite försiktiga nu i början.
Igår så var vi ute igen.
Gick bra till att börja med sen blev fötterna till betong och det gick riktigt trögt. Men ändå så sprang jag rundan på 19.59. Alltså liiiite bättre tid än första gången. Dock inte bättre än T än...
Men vi ska kämpa på.
Kommer ju bli bättre och bättre.
I måndags fick jag lite ont i ett muskelfäste i benet, men det gick nästan över helt under tisdagen.
Efter rundan igår så är jag helt mör i benen.
Fast ändå så känns det som att det skulle vara skönt att komma ut idag också.
Just nu sitter jag och dricker lite te och sen får jag nog ta mig i kragen och asa mig ut.
Vet inte om T ska ut idag.

Tro det eller ej, men det är faktiskt skönt när man har joggat, fast att det är en plåga att hålla på...

Inga kommentarer: